1 Eylül 2010 Çarşamba

Saksida patlican yetisebiliyormus

07 Mart 2010 saksiya bes alti tane tohum ekmistim ancak bir tanesi cikabildi.














07 Haziran 2010 tum ugrasmalarima ragmen patlicam fidem henuz bu kadar oldu.

















Patlican cicek acmak uzere 15-07-2010



















Patlican sonunda cicek acti (17-07-2010) ,denemek icin sadece bir tane tohum ekmistim keske daha fazla olsaymis demekki yetisebiliyormus.


















23-07-2010


















Bir tomurcuk daha olustu gorebiliyormusunuz?





































30.08.2010 denemek icin diktigim patlican tohumu sebze halini aldi.Bu patlicani seneye uretmek icin tohum olarak kullanacagim.


2 yorum:

  1. aaa ne güzel.. terasta bir bitki daha özellikle patlıcanın çiçeğini ilk defa gördüm, çok güzelmiş..
    bende baby boyunu ekeceğim terasta, yetiştirmek mümkün olursa da sizi anımsayacağım..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ceren hanim,

    Patlican cicegi bence de cok cok guzel bir cicek.Hatta meyveye donusmesi okadar hos bir goruntu oluyorki.Su anda bahcede bir tane patlican var,uzerinde hala cicek var.Sizin icin bu gelismeyi goruntuleyecegim.

    Baby olani da cok hos.Beni animsayin tabi ama,fotograflari da blogunuzda sergileyinde seyredelim lutfen.Cok fazla hobim var ama bu bahce isleri beni cok heyecanlandiriyor.Bu konuda okumak,urun fotografi gormek cok hosuma gidiyor.

    Selam ve sevgiler.

    Ender ARTUR

    YanıtlaSil