26 Mart 2010 Cuma

Saksida turp yetistirmek...

Ben gecen sene Mayis ayindan Kasim ayina kadar carsidan turp satin almadim.Saksida yetistirdim.Turp ihtiyacimizi karsilamak icin iki tane uzun plastik saksilardan satin aldim.Saksinin enlemesine 4 adet ,uzunlamasina da uc parmak arayla tohumlari ektim.Iki bucuk uc hafta icinde yenecek duruma geliyorlar.Ikinci saksiyada ilk saksidan 15 gun sonra ekim yaptim.Birinci saksidakiler bitene kadar ikinci saksidakiler oldu.Mayis-Kasim periyodunda iki haftada bir tohum ektim.Biz iki kisilik bir aileyiz ve bu duzen bize yetti.Ektigim turp tohumu " findik turp" idi.Hani posetlerin icinde satilanlardan,ama Istanbul'da yasayanlar Misir carsisinin yanindaki tohumculardan dokme olarakta satin alabilirler.














22 Martta ektigim turp tohumlari dun bu hale gelmisdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder