20 Mart 2010 Cumartesi

Saksida sebze uretimi!!!!

Eger bahceniz yoksa sakin uzulmeyin;artik balkonunuzda,o da yoksa pencerenizin kenarinda saksida sizi mutlu edebilecek kadar ufak ufak sebze uretebilirsiniz.Ben bahcem olmasina ragmen bazi seyleri saksida yapmak zorundayim.Gectigimiz haftada sebze uretimi hakkindaki bilgilerimi gelistireyim diye bir arastirma yaparken cok faydali bir site buldum.

www.bizimbahce.net

bu sitenin bir de forum bolumu var ki;iste bu bolum benim cok hosuma gidiyor.Uyeler birbirlerine deneyimlerini,bilgilerini aktariyor,tohum degistokusu yapiyor,urun alim satimi yapiliyor,yarismalar yapiliyor...Bu siteye bir bakin derim.

Siteyi gezerken saksida sarimsak uretimi gordum ve hemen evdeki cimlenmis sarimsaklari bende saksida toprakla bulusturdum.Cunku disaridaki hava isisi henuz tohum ekimi icin uygun degil.



Iste bunlarda benim sarimsaklar.Daha once saksida sarimsak hic denemedim.




Topragim bahce topragi ve ciftlikten alinma dogal gubre karisimi. 17 derecelik isiya sahip ve gunes isigi alan bir odada barinacaklar.Bakalim ilerleyen gunlerde neler olacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder