20 Kasım 2010 Cumartesi

Bahçeden son haberler

Dereotları maydanozlarla birlikte mutlu bir şekilde büyüyorlar.















Tereler de oldukça sağlıklılar.





















Yaprak kerevizleri kullanmaya başladık.Kokusu ve lezzeti çok hoşuma gidiyor.















Yeşil soğanlar artık yeme kıvamına geldiler.Hatta taze sarımsaklarımızda minik minik çıkmaya başladılar.





















Bu domates fidelerini artık ayırıp ilk şaşırtmalarını yapmam lazım.İlerleyen günlerde bu minikler için bir küçük sera yapacağım.















İlk ektiğim saksıdaki rokalarımızı tırtıllarla paylaşıyorduk.Galiba artık yeterince doydular...tırtıllar kendiliğinden yok oldu.Biz de geri kalanla lezzetli bir roka salatası yaptık.






















Kırmızı pancarlar.
















Yağlı kıvırcık ve Yedikule marulları.



2 yorum:

  1. endercim harika bunlar bayildim , hepsi birbirinden güzel .tazecik ekmegin ve ezine peynirinin yaninda , tazecik otlarin üzerine limon suyu ( noktasiz i harfi , Q klavyede i oluyor bende limon suyu yazdim ) .... yemede yaninda yat .asagidaki radika yida giritliler cok yapar , anneannemde yapardi ama hatirliyamiyorum ama salata degildi yemegiydi galiba , salatasida cok güzeldir eminim afiyet olsun . emegine saglik sevgilerimizle züleyha ve baharcik

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Zuleyhacigim ve Baharcigim,

    Ah bu klavye isi,cok haklisin canim.Turkce klavyede yazarsin karsi tarafta bir suru el kol isareti cikar,Q klavyeyle yazarsin bazi kelimeler muzur nesriyat olur...neyse iste boyle bir sekilde yolunu bulup yazisiyoruz degilmi?
    Gercekten bunlari yemek insana buyuk keyif veriyor,buyuk sehirde yasayarak herseyin asil tadini lezzetini unutmusuz aslinda.Istanbul'da aldigim dereotleri kokmuyordu bile.Ama simdi yetistirdigim rokada agzimi yakacak kadar rayiha var.Ne kadar ufak seylerle mutlu oluyorum degilmi?
    Zuleyhacigim,anneannen radikanin belki kavurmasini ya da radikali kuzu yapiyordu.Ah ah ben bu ot ve ada yemeklerine cok merakliyim.Annecigin bilmezmi acaba o tarifleri,bir gorustugunde benim icin sor olurmu lutfen.
    Cok opuyorum.İyi pazarlar.
    Ender teyze

    YanıtlaSil