10 Nisan 2010 Cumartesi

Bizim ufakligin teyze kizi oldu!!!

Bizim ufaklik biberonla,sevgiyle ve elimizle yedirdigimiz otlarla ancak bu kadar buyuyebildi.














Bu arada 1 Nisan gunu bizim ufakligi beslemek icin bahceye ciktigimda kuzularin dort tane oldugunu gordugum.Evde misafirlerimiz vardi,buyukler hala uyuyordu ama cocuklar uyanmislardi.Hemen cocuklari yanima cagirdim;benim gordugumu sizde goruyormusunuz (sanki ucan daire gordum de birilerini tanik yapmak istiyorum),kuzular dort tane degilmi?"Evet evet dort taneler dun,uc taneydiler" dediler.Biri bize 1 Nisan sakasi yapiyor herhalde diye dusundum.Cunku ufakligin teyzesinin hamile oldugunu bilmiyordum.

Anne sutu ne kadar onemli bakin;on gunde yeni bebek bizim ufakligi gecti bile.


















Bizim ufaklik ailesiyle;annesi,teyzesi,erkek ve kiz kardesi,teyze kizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder